į pradžią
NAUJIENOS
Add 2 oil variklio alyvos modifikatorius

 

 


Naujausios Rusijos kosminės technologijos jau Lietuvoje!

Prieš kelis dešimtmečius sukurtas ir Rusijos karinėje ir kosminėje pramonėje ilgą laiką naudotas Universalusis Modifikatorius (UM), prieš penketą metų buvo pasiūlytas ir Lietuvos vairuotojams. Tai labai gerai užsirekomendavęs priedas į variklio alyvą, labai efektyviai išlyginantis ir padidinantis kompresiją, mažinantis trintį ir saugantis variklio judančias metalines detales nuo susidėvėjimo, taupantis kurą ir tepalus. Atsiras ne vienas vairuotojas išgelbėjęs savo variklį nuo 'užkalimo', kai netyčia pramušęs karterį, galėjo visus 50 kilometrų pasiekti artimiausią remonto dirbtuvę, nes buvo į alyvą įsipylęs modifikatoriaus.

Šiuo metu Lietuvoje rekomenduojame naujausios kartos universalųjį modifikatorių "Add 2 Oil" (Įpilk į alyvą) sukurtą ir aprobuotą Rusijos karinės - kosminės pramonės specialistų.

 


Universalusis modifikatorius "Add 2 Oil" - tai kompleksinio poveikio preparatas - modifikuoja paviršius ir, suformuodamas labai tamprią alyvos plėvelę, efektyviai mažina trintį, turi plaunamąjį efektą.

Kokią naudą gauna vartotojas, įpylęs "Add 2 Oil"?

Visuose variklio cilindruose padidina ir išlygina kompresiją, visiškai nekeisdamas alyvos savybių.
Padidina variklio galingumą.
Palengvina variklio paleidimą, ypač šaltu metų laiku.
Mažina kuro ir alyvos sunaudojimą.
Mažina besitrinančių variklio detalių dilimą.
Sudėtyje nėra - teflono, grafito, molibdeno disulfido, vario, cinko.
Saugo tepamus paviršius nuo korozijos.
Lėtina alyvos senėjimo ir oksidacijos procesus, ypač miesto (STOK - VAŽIUOK) režime.
Mažina išmetamų dujų toksiškumą.
Kritiniu atveju (ištekėjus alyvai), galima nuvažiuoti iki 100 km.
Tinka visų rūšių alyvoms ir visų tipų varikliams.
Poveikis išlieka iki 50 tūkst. km. ridos.

Kada ir kur geriausia naudoti alyvos priedą "Add 2 Oil" ?

"Add 2 Oil" galima naudoti visų tipų varikliuose ir pilti į visų rūšių alyvas, taip pat pilti į pavarų dėžes (išskyrus automatines), užpakalinį tiltą, visas žemės ūkio mašinas, bei visus kitus įrengimus, kuriuose yra trinties poros.

Geriausią efektą, panaudojus "Add 2 Oil" galima gauti senesniuose varikliuose. Ypač jo poveikis jaučiamas šaltu metų laiku. Geriausiai "Add 2 Oil" pilti keičiant alyvą. Rekomenduojama prieš panaudojant šį priedą, variklį išplauti, tuomet variklio sienelės paruošiamos efektyvesniam "Add 2 Oil" poveikiui.

Jeigu variklyje naudojama brangi ir kokybiška sintetinė alyva, ar tikslinga dar papildomai pilti "Add 2 Oil"?

Iš tiesų, kiekvienas variklinių alyvų gamintojas patvirtins, kad alyva pagaminta su visais reikiamais priedais, sudarančiais pačias palankiausias sąlygas variklio darbui. Tačiau, tuo pačiu mes neturime pamiršti, kad alyvos sudėtis paskaičiuota naujam varikliui ir idealioms važiavimo sąlygoms - trumpai sakant, standartiniam važiavimui. Tuo tarpu, deja, didelė dauguma variklių nenauji, o ir važiavimas - ne idealiomis sąlygomis, ypač miesto sąlygomis. Šiais atvejais ir praverčia "Add 2 Oil". Be to, jo sudėtyje esantys fenoliniai antioksidantai stabdo alyvos senėjimo ir oksidacijos procesus, kurie ypač aktyviai vyksta važinėjant miesto režimu "Važiuok - stok". O ką jau kalbėti, kai pataupę, įsipilame pigesnės ir ne tokios kokybiškos alyvos. Tada jau be "Add 2 Oil" tiesiog neišsiversi.

 

 
UNIVERSALUSIS MODIFIKATORIUS - (UM) - tai unikali, labai efektyvi priemonė, mažinanti besitrinančių kūnų išsidėvėjimą, buvo sukurta ir ilgai sėkmingai naudojama kosminiuose aparatuose.

Veikimo principas
UM padengia besitrinančias mechanizmų detales orientų makromolekulių sluoksniu. Šios makromolekulės suformuoja Langmuir spiralių formos struktūtas, kurių ašys statmenos tepamajam paviršiui. Metalo paviršiuje susidaro plona, bet labai tampri, fluoro junginių turinti apsauginė plėvelė.
Dėl ją sudarančio makromolekulių orientacijos, ir stiprių tarpmolekulinių jėgų, prie jos labai tampriai laikosi bet kokia alyva, sudarydama modifikuotus ("buferinius") sluoksnius tarp besitrinančių kūnų. Išvengiama "sauso" užvedimo, nes UM patikimai išsaugo paviršiuje tepimo terpę. UM - vienas iš nedaugelio produktų, esančių tarptautinėje rinkoje, kuris naudojamas su visais mineraliniais ir sintetiniais tepalais. UM duoda puikius rezultatus naudojamas įvairiausiuose mechanizmuose, vidaus degimo varikliuose, transmisijų agregatuose, hidraulinėse sistemose, reduktoriuose, guoliuose, staklėse ir kt.

 
 


Vartojimo būdas
UM - naudojimo būdas labai paprastas: reikia į bet kokią vidaus degimo variklių alyvą jo įpilti santykiu 1:25 (4-6l alyvos - 200ml UM), į transmisijų agregatus santykiu 1:12,5 (2-3l alyvos - 200ml UM). Pastarąjam mišiniui patekus ant besitrinančių paviršių, ant jų susidaro plona UM plėvelė, turinti aukštą paviršinę energiją. Pažymėtina, kad didėjant UM eksploatacijos laikui - šios unikalios plėvelės savybės gerėja.

Vieną kartą įpylus UM į vidaus degimo variklio tepalą:
· Besitrinančių variklio dalių dilimas sumažėja daugiau nei 3 kartus.
· Variklio ilgaamžiškumas padidėja daugiau nei dvigubai.
· Trinties jėga tarp vidinių detalių sumažėja daugiau nei 10 kartų.
· Iki 10 % padidėja ir suvienodėja kompresija cilindruose.1
· 8 - 13 % ir daugiau sutaupoma kuro.1
· 10 - 30 % sumažėja CO išmetimo dujose.1
· Palengvėja variklio paleidimas šaltu oru.

 

1 - Skaitmeniniai gauto efekto dydžiai pateikti remiantis rezultatais, pasiektais mokslo-tiriamąjame darbe "Universalaus modifikatoriaus įtaka vidaus degimo variklio darbo rodikliams", kurį atliko Vilniaus Gedimino Technikos Universiteto Transporto mokslinis-tiriamasis centras.

UM yra užpatentuotas JAV bei Europos Sąjungoje. Patento numeris nurodytas ant pakuotės. UM yra ištirtas daugelio Rusijos Federacijos Mokslinių-tiriamųjų institutų.

 

Šio variklio alyvos modifikatoriaus galite įsigyti mūsu parduotuvėje, kurio kaina 58,00Lt/ 16,80€

Atgaivink savo varikli!